{"id":2427,"date":"2024-06-05T11:16:48","date_gmt":"2024-06-05T11:16:48","guid":{"rendered":"https:\/\/aicservices.nl\/?page_id=2427"},"modified":"2024-09-19T10:22:47","modified_gmt":"2024-09-19T10:22:47","slug":"klachtenprocedure","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/aicservices.nl\/klachtenprocedure\/","title":{"rendered":"Klachtenprocedure"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column][vc_column_text]<\/p>\n
Als u als patient klachten heeft kunt u zich het beste wenden naar de praktijk waar u bent behandeld, dan komt het vanzelf via de juiste route bij ons binnen. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om de klacht direct bij ons te melden, daar kunt u onderstaande contactgegevens of het contactformulier voor gebruiken.<\/p>\n
<\/p>\n
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met de praktijk waar u behandeld bent of met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via deze link https:\/\/klachtenportaalzorg.nl\/klachtenprocedure\/<\/a>.<\/span> Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.<\/p>\n <\/p>\n Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.<\/p>\n Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.<\/p>\n <\/p>\n Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.<\/p>\n <\/p>\n